Ako som premýšľala:
Pri redizajne eshopu s prémiovým nábytkom som sa zamerala na niekoľko kľúčových aspektov, ktoré mali za cieľ zvýšiť užívateľskú skúsenosť a podporiť značku ako synonymum pre kvalitu a eleganciu. Vytvorila som čistý a moderný dizajn, ktorý kládol dôraz na vizuálnu stránku produktov. Použila som veľké a detailné fotografie, ktoré umožňujú zákazníkom lepšie si predstaviť jednotlivé kúsky nábytku v ich vlastnom priestore. Dizajn som doplnila intuitívnou navigáciou a filtrovacími nástrojmi, ktoré umožňujú ľahké vyhľadávanie a zúženie výberu na základe preferencií zákazníka.
Celkový redizajn viedol k zlepšeniu užívateľskej spokojnosti, zvýšeniu času stráveného na stránke a nárastu konverzného pomeru, čo potvrdzuje správnosť zvoleného prístupu a dizajnových rozhodnutí.